CRM

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management – CRM) fogalma egy cég saját partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. Egy CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja.

Felgyorsult világunkban a siker ahhoz szegődik, aki gyorsabb, pontosabb, megbízhatóbb, rugalmasabb, hatékonyabb. Az ügyfelet megszerezni, megtartani, magas minőségben kiszolgálni egyszerre jelenti a sikeres üzlet alapját és a rengeteg kapcsolódó információ célzott gyűjtését és feldolgozását.

Ahhoz, hogy az ügyfeleink igényeit elvárásaiknak megfelelő szinten tudjuk kielégíteni, a feléjük tett ígéretekeinket képesek legyünk megtartani, ma már elengedhetetlen az információ strukturált nyilvántartása, házon belüli megosztása, hogy az adott pillanatban könnyen elérhető legyen.

A vevői elégedettség fontos eleme a gazdasági sikernek, hisz az elégedett és visszatérő vevő gazdasági vagyont jelent, melynek menedzselése elengedhetetlen a hosszú távú jövedelmezőséghez. Érdemes rendszeresen vizsgálni az ügyfelek elégedettségi szintjét, a hangsúlyt pedig a marketing befolyásolásról a kapcsolatépítésre áthelyezni vevőismereten alapuló szemléletet kialakítva.
Ha a vállalat rendszeresen figyeli és nyomon követi az ügyfelekkel folytatott tranzakciókat és gazdasági eseményeket, pontosan átlátja és elemzi azokat, akkor mindez azt eredményezheti, hogy folyamatosan növelni tudja hatékonyságát, profitját.

  • Ügyfélkapcsolatait kiemelt szinten kezelné, de nem szeretne semmilyen rendszer üzemeltetésével vesződni?
  • Ügyfeleiről az információkat többféle szempont (metszet) szerint is megjelenítené?
  • Ügyfekkel, partnerekkel, kapcsolattartókkal kapcsolatos teendőket emlékeztetőket adminisztrálna?
  • Projekteket kezelne, feladatokat delegálna, határidőket figyelne menedzselhetően?
  • Munkafolyamatokat kezelne, státuszokat követne, figyelmeztetéseket, riasztásokat rendelne eseményekhez?
  • Kampány jellegű marketing tevékenységeket folytatna, és közben végig kontroll alatt tartaná az eredményeket?
  • Üzletkötőit is adminisztrálná?
  • Kiküldött árajánlatait precízebben követné? Generálna egy gombnyomásra az ajánlatból megrendelőt?
  • Ügyfelekhez, partnerekhez, kapcsolattartókhoz kapcsolódó dokumentumait, szerződéseit nyilvántartaná?
  • Célcsoportra szabottan szeretne egyedi hírleveleket küldeni?
  • Speciális riportolási igényei lennének?
  • Mobil-ról is szeretné elérni az adatait?
  • Webmail kliens segítségével egy külső levelezőprogramot kiváltana? Szeretné a llevelezését is adminisztrálni?
  • Szeretné ügyfeleit gps koordináták szerint rendezni? Pl. az ön 25 kilométer sugarú környezetében levőket kigyűjtené?
  • GDPR kompatibilis szeretne maradni?
  • Fontos az is, hogy többnyelvű és könnyen testreszabható legyen a környezet?

Próbálja ki szolgáltatásunkat! Mi felmérjük igényeit, üzemeltetjük a rendszert, testre szabjuk, oktatjuk. Önnek csak használni kell.

Együttműködő partnereink

BIX
HP
Cisco
DirectAdmin
ISZT
cPanel
.hu Domain
RIPE

Találjon megoldást informatikai problémáira még ma!

Az IT-csapat megoldja!

 

Vállalkozásaink egyesített erőforrásokkal kínálnak egyedi és összetett hardver, szofver és online megoldásokat kihívásaira.

SzolgáltatásainkKapcsolat