CRM
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management – CRM) fogalma egy cég saját partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. Egy CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja.
Felgyorsult világunkban a siker ahhoz szegődik, aki gyorsabb, pontosabb, megbízhatóbb, rugalmasabb, hatékonyabb. Az ügyfelet megszerezni, megtartani, magas minőségben kiszolgálni egyszerre jelenti a sikeres üzlet alapját és a rengeteg kapcsolódó információ célzott gyűjtését és feldolgozását.
Ahhoz, hogy az ügyfeleink igényeit elvárásaiknak megfelelő szinten tudjuk kielégíteni, a feléjük tett ígéretekeinket képesek legyünk megtartani, ma már elengedhetetlen az információ strukturált nyilvántartása, házon belüli megosztása, hogy az adott pillanatban könnyen elérhető legyen.
A vevői elégedettség fontos eleme a gazdasági sikernek, hisz az elégedett és visszatérő vevő gazdasági vagyont jelent, melynek menedzselése elengedhetetlen a hosszú távú jövedelmezőséghez. Érdemes rendszeresen vizsgálni az ügyfelek elégedettségi szintjét, a hangsúlyt pedig a marketing befolyásolásról a kapcsolatépítésre áthelyezni vevőismereten alapuló szemléletet kialakítva.
Ha a vállalat rendszeresen figyeli és nyomon követi az ügyfelekkel folytatott tranzakciókat és gazdasági eseményeket, pontosan átlátja és elemzi azokat, akkor mindez azt eredményezheti, hogy folyamatosan növelni tudja hatékonyságát, profitját.
- Ügyfélkapcsolatait kiemelt szinten kezelné, de nem szeretne semmilyen rendszer üzemeltetésével vesződni?
- Ügyfeleiről az információkat többféle szempont (metszet) szerint is megjelenítené?
- Ügyfekkel, partnerekkel, kapcsolattartókkal kapcsolatos teendőket emlékeztetőket adminisztrálna?
- Projekteket kezelne, feladatokat delegálna, határidőket figyelne menedzselhetően?
- Munkafolyamatokat kezelne, státuszokat követne, figyelmeztetéseket, riasztásokat rendelne eseményekhez?
- Kampány jellegű marketing tevékenységeket folytatna, és közben végig kontroll alatt tartaná az eredményeket?
- Üzletkötőit is adminisztrálná?
- Kiküldött árajánlatait precízebben követné? Generálna egy gombnyomásra az ajánlatból megrendelőt?
- Ügyfelekhez, partnerekhez, kapcsolattartókhoz kapcsolódó dokumentumait, szerződéseit nyilvántartaná?
- Célcsoportra szabottan szeretne egyedi hírleveleket küldeni?
- Speciális riportolási igényei lennének?
- Mobil-ról is szeretné elérni az adatait?
- Webmail kliens segítségével egy külső levelezőprogramot kiváltana? Szeretné a llevelezését is adminisztrálni?
- Szeretné ügyfeleit gps koordináták szerint rendezni? Pl. az ön 25 kilométer sugarú környezetében levőket kigyűjtené?
- GDPR kompatibilis szeretne maradni?
- Fontos az is, hogy többnyelvű és könnyen testreszabható legyen a környezet?
Próbálja ki szolgáltatásunkat! Mi felmérjük igényeit, üzemeltetjük a rendszert, testre szabjuk, oktatjuk. Önnek csak használni kell.
Együttműködő partnereink
Találjon megoldást informatikai problémáira még ma!
Az IT-csapat megoldja!
Vállalkozásaink egyesített erőforrásokkal kínálnak egyedi és összetett hardver, szofver és online megoldásokat kihívásaira.